Skip to main content

Loppi Blogbag

Om det finns något som jag verkligen gillar så är det rolig post, 
och att få prova nya produkter! Tack vare Loppi Blogbag fick jag just detta.
Jag har fått vara med och testa 5 nya produkter. Idag tänkte jag dela med mig
av mina åsikter kring dessa.



Croodarna DVD.
Uppskattad film som gillades av både mig, femåringen och mormor till lördagsmyset.
Fartfylld från början till slut med ett fint budskap och spänning för de minsta.

Barnängen Sensitive deo 50ml. 
För oss med extra känslig hud, 0% alkohol
vilket är ett stort plus. Jag tycker att den luktar gott utan att vara för stark och
är väldigt nöjd med proukten.



Santa Maria Coriander & Chili. 
Superspännande kryddblandning för oss
som gillar att laga mat. Jag gillar den inbyggda kvarnen och den goda smaken!



Reztart en mellanmål bar med lågt gi. 
Då jag är intresserad av kost med lite kolhydrater var det riktigt kul att testa denna. 
Tydlig smak av kanel och äpple men på tok för söt för min smak för ett mellanmål. 
Om man däremot är sötsugen och vill äta något gott till fikat kan detta vara ett alternativ. 
Små bitar av något som smakar kokos i som gillas starkt! 
Lite seg i konsistensen med ett tunt lager runt som påminner om den yoghurt 
som brukar finnas runt naturgodis.

Sweetdrops stevia choklad. 
Jag förstår ingenting, hur kan så mycket smak rymmas i en sådan liten droppe? 
Till en kopp varm mjölk behövs endast två droppar för att göra en dryck 
som otroligt nog smakar oboy! 

Tack till Loppi för att jag fick möjligheten att testa dessa produkter!

Comments

  1. Hej!
    Rolig post får man alldeles för sällan. Det var verkligen varierande produkter du testat. Jag är väldigt nyfiken på chokladdropparna - de skulle jag vilja testa någon gång. Choklad i alla former är ju så gott (tyvärr).

    Hälsningar
    Eva

    ReplyDelete

Post a Comment

I love comments even more than hugs ♥

Popular posts from this blog

Freebie - Matching Tickets

I shared these a few days ago at my Swedish blog , and I thought maybe you could find use for them as well? ♥ Download Tickets Here ♥

FORM OF HAPPINESS

We are totally crushing on our new fried egg dress by Form of Happiness , a brand new swedish brand that produces fun organic kids clothes made for play!  

Freebie - Printable Labels

I found a gorgeous vintage label over at the fab blog Graphics Fairy and I couldn't help but to play around a bit with it in photoshop. The result are these colorful printable labels to use for all your crafting projects. They're free for personal use. Please be sure to say hi before you leave and please link back to this blog if you use the labels on a project published online ♥ Thanks a bunch! ♥ Download Labels Here ♥